:: Appeared Mode - All New Alchemy ::

Wednesday, October 22, 2008
Setelah beberapa hari menghilang, saya kembali dengan blog berwajah baru!!! Menghampiri hujung semesta, saya sibuk dengan tugasan-tugasan yang perlu disiapkan. Peperiksaan akhir juga hampir tiba. Walaupun sibuk, kewajipan sebagai seorang insan bergelar hamba Allah tetap perlu diutamakan. Semoga Tuhan mempermudah urusan-urusan hidup saya dan anda sekalian. Marilah kita berdoa untuk kejayaan hidup di dunia dan akhirat. Aamiin... Kepada rakan-rakan dan sesiapa sahaja yang akan menghadapi peperiksaan, semoga cemerlang hendaknya. Kepada rakan-rakan yang sentiasa memberi pertolongan, mendengar rintihan saya, memberi nasihat kepada saya, terima kasih yang tidak terhingga. Allah sahaja yang dapat membalas jasa-jasa baik anda... SK

0 comments: