Suratan Takdir...

Saturday, October 17, 2009
Tiup sikit blog nih. Fuhhh! Berhabuk! lame tidak dijenguk. Sebelum ramadhan... hehe.

Setiap ape yang berlaku, aku tak pernah sangke buruk pada Allah, setiap yang berlaku, aku cube menerima takdir dengan sebaiknye. Even kite xsuke bende tu tetapi Allah Maha Mengetahui. Aku tetap redho, aku tetap menerima. Dengan kuasanye, Dia boleh membuat ape saje. Perasaan aku digenggamannya... Bagaiman rasa cinta yg terpaut di hati semudah itu hilang? Hanya Dia sahaja yg tahu mengapa dilakukan sedemikian rupe. Aku redho, aku terime, walau ianya sangat pahit untuk dilalui. Itulah lumrah hidup, sebagai hambaNya yang beriman. Orang yg beriman, pasti diuji...

*** Mungkin aku kene tunggu lame lagi. tp buat mase ni, biarkanlah dahulu. Semoge petunjukNye sentiasa bersamaku. Ameen...SK

0 comments: